fredag 18. juni 2010

Brodering

Er så heldig å ha en
Kjøpt på IdèHuset Artic Quilter, Finnsnes.
Broderimaskin som man kan trylle litt med.

Hva er det første en broderer da,
Selvfølgelig må det være en sau


Her har jeg brukt Janome Digitizer,
et dataprogram der jeg kan stingsette mine egene broderi.
Har i første omgang prøvd meg på "redwork".


Er nesten ferdig med et baketeppe
for å ha over brøddeigen, med plast på baksiden.
Praktisk og sydd av restestoffer jeg hadde liggende.

Nedenfor har jeg leket meg litt forskjellige mønster.





2 kommentarer:

  1. Flenka!!! Kain du hør me Finnsnes ka d kosta før oppgraderings pakken t janomen11000....

    SvarSlett
  2. Hei Monica.
    Trenger å hvite hvilken verson du har, om du treng oppdatering en eller to. :)
    Du kan også ringe eller sende mail direkte til IdèHuset hvis du vil.

    Har også fått inn rammer til matallbroderingen :)
    Ha en galloperende fin dag. :))

    SvarSlett